2012-05-03

viljestark tjej

Det verkar vara en viljestark tjej vi har fått. Väldigt envis, precis som sin mor :) som tur är än så länfe är det jag som är mest envis när det verkligen gäller men det kan väl snart ändra sig. Just nu väntar jag bara på att hennes envishet och viljestyrka ska få henne att vända sig från mage till rygg. Hon kan verkligen bli så sur ibland när man lägger henne på mage att hon lyfter sig väldigt bra och nästan är på väg över så en vacker dag händer det väl. Då är det slut på att ligga långa stunder på mage kan jag gissa, tur hon är så envis med att hålla huvudet uppe när hon är i famnen då istället så hon ändå får träna nacken....Nu har den lilla till slut gett med sig och somnat i min famn, sa jag att hon var envis? Men den gång vann mamma och tröttheten till slut.


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar