2011-09-16

25 och 1

Igår hade jag 25-årsfest hemma. Det bjöds på smörgås tårta och en kakbuffe. Det var många underbara vänner som kom och förgyllde min dag. Det var en väldigt rolig dag med mycket gott att äta och sällskap. Så på det stora hela kunde jag inte haft en bättre dag :) Tack alla som gjorde min dag så bra och tack för alla underbara presenter.

Idag har vi vår första bröllopsdag. Vi har tittat på vår bröllopsfilm eller meste jag kanske men iaf. Kan inte sova längre på mornarna nu för tiden är det jag som vaknar tidigt trots att det är helg och Elias som sover länge. Så imorse när jag inte orka ligga kvar och försöka sova en stund till gick jag upp och satte på filmen och återupplevde dagen för ett år sen :) så roligt att minnas alla tal och den glädje som vi upplevde då och även nervositeten kom tillbaka och det syns så tydligt på filmen hur nervös jag var. Sen gick vi till kyrkan för möte och efter mötet åkte Elias med M för att åka enduro så jag roar mig i soffan med smörgåstårta och gott fika och väntar in mannen min. Sen får vi se om/vad vi hittar på för att fira vår ettåriga bröllopsdag.

lite bilder på fikabordet igår och från vår dag för ett år sen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar