2011-06-16

Ärlabor

Nu har vi då till slut flyttat till Ärla. Har snart bott här i en vecka. Hemmet är fortfarande lite flyttkaos men känner ändå att det börjar bli lite mer ordning här hemma nu och snart kan det nog vara riktigt hemtrevligt här så då är man varmt välkomna att hälsa på. Jag tror bestämt att ha ska fira med att baka lite. Är så otroligt baksugen nu så när det är helt uppackat och fint här hemma ska jag nog kunna slå ihop nåt riktigt mumsigt så är man sugen är det bara att åka förbi :)

Imorn har jag tidigt fredag och eftersom vi har gott in på sommartid på jobbet nu slutar jag redan vid tolv så då tänkte jag roa mig och fira in helgen med att åka till gamla lägenheten och börja med flyttstädningen jippi vad roligt jag ska ha :) men ska bli skönt när den är klar iaf och efter några timmar ska jag nog få sällskap av min underbara man iaf så jag inte behöver göra allt själv.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar