2010-03-03

baking

Nu har hemmafrun vart i farten igen. Vi slutade lite tidigare i skolan idag så då blev det hem och diska och sen passade jag på att baka lite igen. Tycker det är sååååå roligt att baka njuter verkligen när jag bakar. Jag kommer nog vara lite av en hemmafru när jag blir stor som alltid har nåt fikabröd i frysen att ta fram när det vankas gäster. Farmor var sån hon hade alltid nåt att bjuda på när man kom och jag tyckte vekrligen om det så min dröm är att alltid ha kakor eller bullar i frysen. Tänk att få lyxa till melliset på helgerna med barnen genom att baka lite gott......åh va jag älskar tanken verkligen. Men för att få ha godsaker i frysen så får man inte sitta still hela dagarna kommer nog även ta långpromenader tillsammans med mannen, är oxå rätt mysigt att göra. Elias komemr inte från en fikafamilj direkt så han förstår nog inte riktigt min dröm men han tycker om det jag bakat än så länge så han kommer nog inte direkt klaga och hans familj fikar oxå när det finns framme så de klagar inte heller och de vet att jag är en bakmänniska, brukar ha med mig godsakerna jag har bakat på helgerna och då går dem åt :D

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar