2010-01-31

mysdag


Idag har jag och Elias haft en mysdag där bara vi två har umgåtts. Först åt vi mat på ming, en kinarestautang här i stan sen handlade vi lite mat så jag kan fixa matlådor i veckan. Sen blev det bio. Vi såg på har ni hört ryktet om morgans, en romantisk komedi, japp det var jag som valde filmen :D. Men det var helt klart en sevärd film och Elias tyckte oxå om den även om han inte erkänner det, men han skrattade gott många gånger under filmen så jag kan ju inte ha gjort ett helt fel val. För att det skulle bli bra uppdelat, eller vad man ska kalla det, så bjöd Elias mig på maten och jag bjöd honom på bion. Därför fick jag välja film och han fick välja restaurang men jag klagar inte på valet likväl som han inte klagar på mitt val :P.

Anledningen til våran dag tillsammans bara vi två är att vi imorn har varit ihop i ett år. Tänk vad tiden går fort egentligen har redan gått ett år. Men vilket underbart år det har varit. Fått se många nya platser och fått träffa och lära känna många underbara människor under vårat år tillsammans vilket jag tackar för.

Jag älskar dig så mycket Elias

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar