2010-01-01

ÅR 2009

Jaha nu var 2009 slut och 2010 har justa bara startat. Men vilken år ag har haft, många nya bekantskaper och trevliga stunder. Jag har ju äntligen fått min Elias :P. Idag firar vi elva månader vilket betyder att det snart är ett år, det är väl som man säger tiden går fort när man har roligt och det har jag verkligen haft. Som sagt många underbara stunder och nya ställen att längta till, som till exempel rucklet på västkusten, älska havet och hela tillvaron där så underbart ställe. Sen har jag ju fått träffa många trevliga människor genom Elias och framförallt många barn som är helt underbara. Och så får vi inte glömma förlovningen det är väl ändå det bästa med hela året skulle jag tro :D.

Gårdagen spännderades hos M och J med en god trerätters och underbart sällskap. Till tolvslaget begav vi oss till Vilsta och upp för backen och vilken underbar utsikt man hade där man såg verkligen hela Eskilstunas fyrverkerier, hela himlen lystes upp när klockan slog tolv och jag det var underbart helt enkelt, mycket mysigt.

Vad kan då 2010 ha att erbjuda? Ja förhoppningsviss minst lika många underbara stunder tillsammans med Elias och mina underbara vänner och familj. Och så är det ju några saker som jag längtar mycket efter som kommer ske detta år. Först blir det förhoppningsvis examen i Juni, samt att min syster ska gifta sig. Sen kommer jag äntligen flytta från den här lägenheten och till en annan i antingen Åkers styckebruk eller Mariefred. Och det bästa av allt är det som kommer ske i september. Då stundar mitt och Elias bröllop :D tror att det kommer bli en underbar dag och sen kommer vi vara herr och fru Eklånge och få skapa vårt gemensamma hem och familj. Det ska bli såååååå roligt och spännande.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar