2008-10-27

en helg, många funderingar

denna helg har väckt många tankar och funderingar samt känslor som jag inte riktigt vet hur jag ska förhålla mig till.
har hängit med vänner i helgen, i fredags var vi hos familjen bolmhagen, mycket trevligt, vi åt paj och kolla film och hade allmän trevligt, var lite av jockes vänner där oxå. i lördags hade jag en osocail dag när jag var hemma i min lägenhet hela dan och inte gjorde nåt vetigt alls, eller jag hade lite styrketräning förstårs. och sen i går var det söndagsskola sen drog ett gäng hem till mig och laga tacos och kolla på film, dagboken underbar film, sen åt vi kvällsmat kolla på dokumentären om göteborgsbranden sen blev det en film till, 27 dressers. helt enketl hade vi lite romantiskt tema på våra filmer igår vilket kanske inte var det bästa allternativet när man har många tankar om killar och annat just för tillfället men det var bra filmer ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar