2007-04-15

sommar i april

ja idag var det ungefär som sommar, på förmiddan när jag gick till kyrkan var det ungerfär 14 i skuggan enligt min termometer. dagens gudstjänst var väldigt bra, handlade om relationen till mig själv. sen gick vi ett gäng till en pizzeria som serverar stenugnsbakad pizza, helt okej, jag dela på en pizza som bl.a hade soltorkade tomater på, det var nytt för mig men gott. sen förtsatte vi tillbaxs till stan för årets första mjukglass, sen satte vi oss vid ett torg och snacka. sen bar det av till en park där vissa åt och så spela vi kort. där kunde jag skåda årets första sädesärla, så nu är det helt klart vår. det blev en heldag på stan kan man säga lämna lägenheten vid halv elva och kom hem nu vid åtta, det var underbart trevlig och oj vad roligt jag hade det, men mycke plugg blev det inte, det för jag väl tyvärr ta igen imorn eftermiddag.

nu ska jag slappa framför tv:n innan det är dax att att släcka lampan å sova imorn är det en föreläsning som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar