2007-04-13

fredag den trettonde

otursdagen idag, men jag känner mig kanska glad ändå. blev trots allt klart med tentan tills idag, det känns ganska bra, men vet inte om lärarna godkänner den, skrev om stressade barn, men temat var hållbar utveckling/hållbart lärande, jag tycker det gick ihop jättebra, men vi får se hur det går.


när tentan var skickat tog jag mig en promenad till stan för att köpa mig lite saker. sen bar det hem igen för att storstäda, under tid med mycket tentaplugg blir det lätt stökigt i min lilla lägenhet. men nu är den ren och fin igen, precis som det ska vara.


snart ska jag fira inlämningen av tentan med en supergod tacopaj och maaaassa godis, kan en fredag kväll bli bättre? (ja, sällskap skulle ju kunna höja fredagskvällarna)

i helgen och nästa vecka blir det åter plugg som gäller, har endel att läsa till salstentan nästa fredag, lite små läskigt men det går nog bra det med.

trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar