2007-01-31

31 januari 2007

sitter i skolan och har försökt kolla efter nån bra partnerskola, går sådär.
det är en del att läsa nu, men det ska nog gå bra, har inlämmning på första tentan om två veckor, men det är en grupptenta så det ska nog gå bra.
gruppen känns helt okej, många nya människor som man lär känna. har hittat en granne i gruppen så vi gick tilsammans till skolan idag.

här är det snä, men imorse var det plusgrader så det har försvunnit lite. eftersom tempen ute har ökat så har temperaturen i lägenheten gått upp i 17 grader så lite varmare är det för er som undrar.
ska hem imorn och fira mormor å en av alla syskonbarn ska även klippa mig när jag ändå är hemma.

thea: du får hälsa syrran att hon ska behålla frukosten så att mamma får jobba, kan ju inte vara sjuk jämnt=) saknar er och kussarna, men syns vi snart

nej, nu ska jag gå och se om jag hittar några frimärken så jag kan skicka studieförsäkran så jag får några pengar.

kramar angelica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar