2012-10-06

Dop

 
Idag var det dop för Ingrids kusin L som skötte sig alldeles utmärkt. Dock var Ingrid väldigt glad i kyrkan och testade ljudet under hela dopet ungefär och snodde lite av L:s uppmärksamhet. Sen blev hon lite avundsjuk på L när han fick vatten på huvudet, Ingrid älskar ju att bada och ville gäran ha vatten på sig också men det fick hon inte :). Min äldsta systerdotter sjung även en sång under dopet och jag måste säga att jag är en stolt moster till J som är så duktigt på att sjunga och som 13-åring vågar ställa sig och sjunga solo framför en massa människor. Det vågar verkligen inte jag även om jag gilalr att sjunga.

Efter dopet var det fika och en stund var alla kusinerna vakna och någorlunda pigga och glada så vi passade på att ta ett ksuinkort på alla kusinerna. Det är roligt att ha lite kusinkort och se utvecklignen och ökningen av antal kusiner :)

Kram
 
 
 

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar