2011-05-23

taggtråd

Det är precis så det känns i halsen. Det är lite bättre idag men jag valde ändå att vara hemma för kände att jag inte skulle ge så mycket energi på jobbet med en hals som gör så ont att man mår illa. Har även sovit otroligt dåligt på grund av halsen så fick bli en hemmadag i soffan. Just nu känns det som ett bra beslut är trött i hela kroppen och känner att förkylningen börjar verkligen bli ett faktum.

Hade egentligen tänkt att åka till jobbet idag för jag vet hur svårt jag kan ha att bara vila och ta det lugnt hemma och framförallt nu när vi har en flyttning på gång så såg jag mig hålla på att packa istället. Men just nu är det ritktigt skönt att ligga i soffan kanske tar tag i lite packning i eftermiddag. Nu är flyttningen väldigt nära Elias kusin har redan flyttat ut och har bara städningen kvar så vi kommer antagligen kunna börja flytta in redan i juni så skönt att få komma till Ärla permanent :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar