2011-02-27

influensa

Vi har en rätt trevlig vecka i Trysil med kyrkan. Elias har äntligen fått åka skidor och jag har bara varit, umgåtts med andra som inte heller har varit i backen hela dagen och tagit det lugnt. Men efter halva tiden så tappade jag helt lusten att vara kvar. I onsdags låg jag i sängen typ hela dan med världens hosta och inte mycket kraft och ork och sen har jag legat där typ sen dess nu är vi iofs hemma och det är skönare. Men det jobbigaste var ändå att på onsdagskvällen började folk lägga sig i magsjuka. Till slut var det väl iaf 14 stycken som hade spytt innan det var dags att åka hem och kanske nån mer som lagt sig efter hemresan. Men magsjuka är verkligen så hemskt och jag gillar det verkligen inte. Än så länge verkar det iaf som att jag inte fått den men jag är inte helt säker. På grund av influensan så känner jag mig inte på topp ändå så har ont i magen och mår lite illa. Men det har inte hänt nåt mer så det kan lika gärna vara att jag hostat så mycket så jag har typ träningsvärk i magen vilket jag hoppas på så klart vill inte bli magsjuk också. Men inatt bäddade jag ändå ner mig i badrummet får hade sån hosta så det var på väg upp nåt varje gång kändes som men inget hände. Men jag är ändå lite försiktig eftersom jag inte riktigt vet vad som är problemet om det är hunger, träningsvärk eller magsjuka. Men hoppas på att jag slipper bli spysjuk men som det verkar nu får jag nog ändå vara hemma från jobbet imorn på grund av influensan och framförallt hostan. Vilket är supertråkigt för jag längtar verkligen till jobbet med alla underbara kollegor och barn och efter en hel vecka semester så är det ju inte roligt att behöva vara sjuk också.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar