2011-01-29

trötter blir prosit

Att jag inte lärt mig känna igen mina sympton. De senaste gångerna innan en rejäl förkylning har jag vart trött och illamående och sen har det gått över i att jag har blivit genomförkyld. Så förstår inte varför jag inte kom på att det kunde komma på att det var samma sak nu. Men det verkar ändå som att det är så för nu har jag redigt ont i halsen sen några dar tillbaka och börjar även bli lite täppt i näsan så snart är väl förkylningen ett faktum. Så nej anonym jag är inte gravid just nu iaf.

Idag har jag lite egentid då Elias är iväg på mcmässan. Får se när han kommer hem igen. Men jag tänket iaf passa på att vila i soffan och bara göra saker som jag känner för och inte så mycket annat. Ska snart även kolla på Lets dance reprisen eftersom jag missade det igår.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar