2008-04-13

20080413

Mycket som hänt i mit liv sen sist, inte så mycket som är jätte intresant men ändå.

har just nu praktik, har varit en vecka och har två veckor kvar. denna vecka har jag varit på en småbarns avdelning vilket bara stärkt att jag vill jobba på en småbarns avdelning när jag är färdig utbildad. små barn är det underbaraste som finns. de kan fälla så många underbara kommentarer och så är de ju så sjukt underbara och mysiga.

igår var jag på ett födelsedags kalas hos johanna som fyllde 26, det var väldigt roligt och underbart att hänga med underbara vänner. idag blev jag bjuden på mat hos min granne och underbara vän, det var grymt gott =). skönt å få lagat mat och gott sällskap.

annars är det väl inte så värst mycket som hänt som jag kan komma på jsut nu men det har nog hänt endel bra och roliga saker här i e-tuna. tror att våren är på väg och ska nån gång ta en promenad med kameran, var ett bra tag sen det hände.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar